Vi er et team på 10 medarbejdere, heraf 1 godkendt revisor og 1 uddannet skatterevisor. Af øvrige medarbejdere er en medarbejder uddannet cand.merc.aud. og forventes at være færdiguddannet statsautoriseret revisor om 2 år, 2 medarbejdere er igang med HD 2, del studiet i regnskabsvæsen og økonomistyring og 4 revisionsmedarbejdere har øvrige kompetence givende praktiske og teoretiske uddannelser. Derudover har vi tilknyttet 4 eksterne regnskabsfirmaer til at varetage bogføring for udvalgte kunder.
Alle i Nordkyst Revision P/S har stor erfaring med opgaver indenfor regnskab, revision og skat men vi arbejder samtidigt aktivt med rådgivning, budgetter, regnskabsanalyse og andre proaktive værktøjer, der sikrer vores kunder optimale resultater ud fra deres økonomiske virkelighed.
Kunder er heldigvis ligeså forskellig artede som der er virksomhedsformer og virksomheds aktiviteter at varetage. Vi varetager med lige stor omhu vores kunder spændende fra den lille personlige virksomhedsindehaver til den store koncern bestående af mange selskaber. Vi lægger især vægt på at du som kunde har en fast medarbejder tilknyttet, så du ikke føler at du skal starte et nyt personligt forhold op omkring din virksomhed og din private økonomi, i tide og utide.